2008. szeptember 20.

Második nekifutás

Először is utáltam a freeblogot. Másodszor jó példája ez annak, hogy milyen ember vagyok én: sokszor szeretnék csinálni valamit, de csak ritkán lesz valami kézzelfogható eredménye az ötleteimnek. Most is itt van ez a félmegoldás. Lustaságból is, meg mert kételkedtem abban, hogy bárkit is érdekelne, sosem csináltam meg a perzine-t, plusz néha úgy éreztem a blogot is jó lenne folytatni. Úgyhogy álljanak itt a papíron soha meg nem jelent írások mintegy bevezetőként; később pedig szeretném valahol ezek, és a régi blog kritikái és koncertbeszámolói között folytatni valahol.

A tartalom:
- Amit a punkrock adott
- Oktogon
- sXe isn't cool anymore
- Lemezek

Még egyszer felhívnám rá a figyelmet, hogy ezeket még az előző karácsony környékén írtam, szóval néhol már aktualitásukat veszthették, érdemes inkább archívumként kezelni.

Nincsenek megjegyzések:

 
Egyedi keresés