2008. december 30.

2008 legjobbjai

Nem akarom olyan hosszúra nyújtani, mint tavaly, szóval csak egy gyors top5-öt írok a tisztesség kedvéért. Amúgy is csak ismételni tudnám magam, "a jobb zenekarok általában oszlanak, és csak rosszabbak alakulnak helyettük". Viszont idén pl. mindenki elkezdett fanzine-t írni, páran meg blogot, amikben nem csak a rinya megy, ez tetszett. Meg jobb koncerteken is voltam, mint 2007-ben, lássuk csak:

5. Twisted Minds @ Kuplung
Igazi partizós este, kellemes előzenekarok és egy zenekar, amiről nem értettem, hogy lehetnek franciák ilyen fasza zenével. Hibátlan produkció volt, ha már a Propagandhit még nem sikerült elcsípnem, ez elég kellemes hiánypótlást nyújtott.

4. The Gaslight Anthem @ Knitting Factory
Már nagyon meg akartam nézni ezt a bandát és összességében kiválóan éreztem magam. Talán ha már ismertem volna az új számokat és nem vagyok megilletődve az élménytől, még jobb helyezést is kaphatott volna, bár a 3-ban már nagyon nehéz volt döntenem.

3. Ceremony @ Arena
Az utazás miatt, és mert utolsónak játszottak már elég fáradt voltam, talán ennek köszönhető, hogy nem első a Ceremony, ami még mindig a leggecibb banda, amit eddig láttam. Emellett nem hoztak se régi lemezeket, se más normális merch-öt.

2. Paint It Black @ Arena
Azt hiszem elég annyit mondanom, önszántából megérintett Dr. Dan Yemin. Meg talán, hogy így kell 30-on túl zenélni. A New Lexicon számainak kellett, hogy élőben keményebbek, a régieknek viszont még erre sem volt szükségük, pusztítás volt.

1. Newborn @ Dürer-kert
Hülye dolog ez: azért első a Newborn, mert végre magyar banda nyújt katarktikus élményt, pedig ők azok, akiknek semmi szüksége ilyen segítségre, egy világviszonylatban is meghatározó zenekar, akiknek azt hiszem bármelyik másik országban népünnepély lett volna a koncertjén. Szóval úgy tűnik, mégis más érzés egy hazai legendás zenekar újjáalakulásán tombolni, mint egy külföldién.

Nincsenek megjegyzések:

 
Egyedi keresés